VELKÝ PRŮZKUM: Jak to mají české ženy s vráskami? V dekoltu je moc netrápí

VELKÝ PRŮZKUM: Jak to mají české ženy s vráskami? V dekoltu je moc netrápí

Zajímalo nás, jestli české ženy trápí vrásky, jaké přípravky používají, kolik do nich investují a jestli to vlastně všechno pomáhá. A některé z výsledků nás tedy samotné dost překvapily!

Co nás ovšem nepřekvapilo je fakt, že přítomnost vrásek v obličeji dámy řeší. Aby také ne, vždyť jejich absence rovná se přímo rovná mladistvému vzhledu! Vrásky na obličeji trápí celých 73% dotazovaných. Nejvíce žen si stěžovalo na vrásky kolem očí (30%), dále na mimické vrásky „smíchu“ kolem úst, „rýhu“ na čele a také „mračící“ vrásku mezi obočím. Na druhou stranu, vrásky v dekoltu a na krku za problém považuje pouze 6% respondentek.

60% respondentek je přesvědčeno, že si okolí všímá, kolik má na obličeji kdo vrásek. Proto je vcelku logické, že se s nimi většina lidí snaží něco dělat. A jako základ boje proti vráskám chápou téměř všechny ženy prevenci. Téměř polovina dotazovaných ji vidí ve zdravém životním stylu, dostatku spánku a dostatečném pitném režimu. Kromě toho využívají dámy i přípravky proti vráskám, přičemž stále větší část z nich vyhledává odbornou pomoc – například chemický peeling nebo injekčně aplikovaný botox. A 13% pesimistek je přesvědčeno, že když jsou vrásky v genech, nepomůže jim nic!

Co ale potěší, je fakt, že celých 33% dotazovaných má dojem, že okolí vrásky neřeší a bere je jako samozřejmost. Člověk se potom nediví těm, kteří nějaké omlazení nebo prevenci vzniku vrásek nemají ve svém myšlenkovém portfoliu.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jak o sebe pečujeme?

Nějaký typ péče o pleť přiznává 72% dotazovaných. Téměř polovina žen si vystačí s jedním oblíbeným přípravkem, sílu dvou a více specializovaných přípravků využívá pětina dotazovaných. Mezi časté a oblíbené kupodivu nepatří ani návštěva kosmetických salonů. A skoro třetina respondentek na veškerou péči kašle. Prostě když je to v genech, je to v genech….

Každá druhá dáma, která používají speciální přípravky určené pro boj s vráskami a omlazení pleti, je používá pravidelně a každodenně, i když se najdou i takové, které si vystačí s jejich použitím jen několikrát do týdne. Pro třetinu žen patří mezi oblíbené speciální přípravky na vrásky kolem očí. Doporučit v tomto případě můžeme například Eyelift pro vyhlazení vrásek okolo očí, který je neinjekční alternativou vyplnění rýh a vrásek.

Co se ale moc „nechytá“, to jsou přípravky speciální péče na vrásky v dekoltu a na krku. Na ty spoléhá pouhá jedna žena z jedenácti. Většina dotazovaných se zkrátka spoléhá na svůj univerzální produkt proti vráskám s růstovým faktorem, a ten využívají podle potřeby na všechny možné oblasti.

Funguje to?

A mají dámy pocit, že produkty proti vráskám opravdu fungují? Inu, ano i ne. Výrazné zlepšení zaregistrovala jen dvě procenta žen. Částečné zlepšení stavu přineslo pravidelné používání přípravků proti vráskám téměř polovině žen!

Informace hlavně „z netu“

Nedá se úplně tak říci, že by se dámy z našeho průzkumu o vývoj péče proti vráskám nějak obzvlášť zajímaly. Aktivně informace na toto téma vyhledává jen jedna čtvrtina, většina dotazovaných to bere spíš tak, že když už na něco zajímavého narazí, ráda si to přečte, ale že by se samy snažily něco si zjistit, to ne. Nejčastějším zdrojem těchto informací jsou internetové portály pro ženy, případně časopisy. Stále oblíbenější jsou stránky se speciální kosmetikou.

Kosmetickou novinku proti vráskám rádo vyzkouší skoro polovina dotazovaných z průzkumu, ale jsou i takové, které ji vyzkouší pouze na doporučení svého lékaře. A pak tu máme druhou polovinu dotazovaných, která je věrná svému přípravku a odmítá zkoušet cokoliv nového.

Podle čeho si dámy nový produkt proti vráskám vybírají? Nejvíce dají na doporučení kamarádek a známých, přece jen, když už vidíte, jak přípravek krásně zabírá na kamarádce, je snazší mu podlehnout. Dobrým ukazatelem je i značka produktu nebo doporučení lékaře.

Kosmetiku proti vráskám kupují ženy nejčastěji v drogeriích a v lékárnách, na internetu tento obchod zatím „nebují“. Pouze jedna z deseti žen je taková „počítačová nadšenkyně“, která nakupuje online. Vyzkoušejte si v tom v našem e-shopu!

A jak jste na tom vy? Kde kupujete? A kolik přípravků používáte?

Starší články:
Ricinový olej pro krásné obočí se může zdát jako super volba. Ale má svá rizika
Omlazení pleti6.5.2015

Ricinový olej pro krásné obočí se může zdát jako super volba. Ale má svá rizika

Husté obočí patří v současnosti k trendům z největších. A pokud nepatříte k jeho hrdým majitelkám takříkajíc „od přírody“, dost možná jste už zajímali o možnosti, jak jej vylepšit. Jednou z nich je ricinový olej.

Velmi citlivá kůže se na peeling nehodí. Enzymatický peeling je ale vhodný i pro ni
Omlazení pleti29.4.2015

Velmi citlivá kůže se na peeling nehodí. Enzymatický peeling je ale vhodný i pro ni

Chtěli byste někdy vyzkoušet ten zázračný peeling, ale protože víte sami moc dobře, že máte pleť velmi citlivou, radši se mu vyhýbáte? Už nemusíte. Enzymatický peeling je tu pro vás!

Není chemický peeling jako chemický peeling. Víte, co obsahují?
Omlazení pleti6.4.2015

Není chemický peeling jako chemický peeling. Víte, co obsahují?

Možná jste to netušili, ale výhod chemických peelingů využívá lékařská kosmetická péče již více než století! Jenže jak se v množství chemických peelingů zorientovat?

8 tipů, aby vaše oči vypadaly mladší: navykněte si na rutiny
Omlazení pleti20.3.2015

8 tipů, aby vaše oči vypadaly mladší: navykněte si na rutiny

Oko do duše okno, říká se často. Ať je to jak chce, každopádně jsou oči jedním z nejvýraznějších prvků naší tváře. Takže pokud toužíte po omlazení, bude nejlepší s ním začít právě u nich. A jako každá péče, i péče o oči vyžaduje pravidelnost.

Nejlepší přípravky proti vráskám z našeho e-shopu
Omlazení pleti27.2.2015

Nejlepší přípravky proti vráskám z našeho e-shopu

Tenhle žebříček nemáme na svědomí my z Medaprexu, ale naši spokojení zákazníci. Pojďte se seznámit s pěti nejprodávanějšími produkty, které napomohou omlazení vaší pleti a zavelí do boje proti vráskám.